۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳
کد خبر: 83249264
T T
۰ نفر

بيش از 100 تن برنج و شكر در پرديس توزيع شده است

۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳
کد خبر: 83249264
بيش از 100 تن برنج و شكر در پرديس توزيع شده است

تهران-ايرنا- مسئول كميته تنظيم بازار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پرديس گفت: بر اساس دستورالعمل هاي ابلاغي و برنامه ريزي انجام شده تاكنون 45 تن برنج و 60 تن شكر در سه فروشگاه سطح شهرستان و سه غرفه در نمايشگاه بهاره در دو نوبت صبح و عصر توزيع شده است.

حسام نوحي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به توقف توزيع گوشت در شهرستان اظهار داشت: از تاريخ 21 اسفند ماه توزيع گوشت در اين شهرستان به دليل عدم دسترسي فروشگاهها به سامانه توزيع سراسري متوقف شده است و در حال پي گيري براي از سرگيري توزيع گرم و منجمد طي هفته آينده در سال جديد هستيم.
عضو كميته نمايشگاه بهاره شهرستان پرديس با اشاره به رضايت 85 درصد خريداران از وضعيت رفاهي، امنيتي و برخورد مناسب فروشندگان خاطر نشان كرد: در نمايشگاه بهار امسال شكايتي در خصوص گرانفروشي و برخورد نامناسب نداشتيم و استقرار نيروهاي انتظامي و آتش نشاني و تامين نمازخانه، سرويس بهداشتي و غرفه هاي مواد خوراكي و حضور مستمر بازرسان بخشي از تداركات اين كميته به منظور رفاه شهروندان بود.
مدير نمايشگاه بهاره سال 97 پرديس گفت: در نمايشگاه بهاره امسال شهر پرديس 207 غرفه در سه سالن برپا شد كه 10 غرفه به زنان سرپرست خانوار از سوي فرمانداري و 3 غرفه به بانوان از سوي كميته امداد به رايگان واگذار شد.
علي قرباني افزود: همزماني برپايي اين نمايشگاه با سه شنبه بازار شهر پرديس يكي از مشكلات غرفه داران بود و اين مشكل به دليل عدم هماهنگي بين اداره اصناف، شهرداري و كسبه سه شنبه بازار ايجاد شد.
وي با اشاره به شرايط نامساعد جوي طي روزهاي برگزاري نمايشگاه خاطر نشان كرد: بارش برف و باران و برودت هوا و مشكل اقتصادي مردم را مي توان از دلايل اصلي كاهش مراجعه شهروندان به غرفه هاي نمايشگاهي و عدم رضايت غرفه داران از فروش امسال دانست.
مدير نمايشگاه بهاره شهرستان پرديس گفت: فروشندگان سه شنبه بازار بهتر است زير نظر اتاق اصناف شهرستان پروانه سيار گرفته و ساماندهي شوند.
شهرستان پرديس با جمعيت 250 هزار نفر در شرق پايتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348

سرخط اخبار اقتصاد