۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۴۸
کد خبر: 83219719
T T
۰ نفر
كلاهبردار 20 ميلياردريالي واحدهاي مسكوني در پايتخت دستگير شد

تهران- ايرنا- فرمانده انتظامي غرب استان تهران گفت: فردي كه با پيش فروش واحدهاي مسكوني در شهرستان بهارستان كلاهبرداري كرده بود، دستگير شد.

به گزارش عصر شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار محسن خانچرلي در اين خصوص اظهار داشت: در پي مراجعه تعدادي مال باخته به پليس آگاهي در خصوص كلاهبرداري از آنها توسط فردي در قالب پيش فروش آپارتمان ،رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي با بيان اينكه شاكيان اظهار داشتند متهم با معرفي خود به عنوان بزرگترين سازنده مسكن در شهرستان بهارستان اقدام به پيش فروش واحدهاي مسكوني به 21 نفركرده است افزود: وي با صحنه سازي، تمارض و با تنظيم مبايعه نامه نسبت به پيش فروش واحد هاي مسكوني، جمعا اقدام به دريافت مبلغ 20 ميليارد ريال از مال باختگان كرده است.
فرمانده انتظامي غرب استان تهران تصريح كرد: متهم به محض اينكه متوجه مي شود خريداران از موضوع مطلع شده اند از محل زندگي خود متواري شد. تحقيقات پليسي ادامه و در نهايت ماموران موفق به شناسايي محل اختفاي متهم در استان اردبيل شده و با هماهنگي مقام قضائي وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.
وي گفت: متهم پس از اعتراف با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
خانچرلي از شهروندان خواست: همواره در مورد تنظيم قراردادهاي مسكن به مراجع معتبر و رسمي مراجعه كنند تا مورد سو استفاده و يا كلاهبرداري قرار نگيرند.
تهرام/8138//6139

سرخط اخبار سیاست