۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۹
کد خبر: 82752894
T T
۰ نفر
فعاليت هاي ورزشي مدارس تهران فردا در فضاي باز ممنوع است

تهران-ايرنا- رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش تهران با اشاره به بالا رفتن آلاينده هاي جوي و آلودگي هوا گفت: فعاليت هاي ورزشي مدارس روز سه شنبه(14آذرماه) در فضاي باز ممنوع است و اين فعاليت ها در فضاي سرپوشيده انجام خواهد شد.

به گزارش عصر دوشنبه ايرنا از اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش شهر تهران، عليرضا راه پيما اظهار كرد: به دليل سكون نسبي هوا و كاهش كيفيت هوا، به استناد شيوه نامه اجرايي وضعيت اضطرار آلودگي هواي تهران و با اعلام كميته اضطرار آلودگي هواي تهران برنامه هاي ورزشي و فعاليت هاي بدني دانش آموزان در تمامي مقاطع تحصيلي روز سه شنبه (14 آذرماه) در فضاي باز ممنوع است.
راه پيما گفت: مدارس موظف هستند كه از انجام برنامه هاي ورزشي و قراردادن دانش آموزان در فضاي باز جلوگيري كنند.
به گزارش ايرنا، اداره كل محيط زيست استان تهران امروز با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: با توجه به پايداري و سكون نسبي هوا و وقوع وارونگي دما، امروز و فردا(سه شنبه) با انباشت آلاينده‌هاي جوي در بيشتر مناطق شهر تهران مواجه خواهيم بود و كيفيت هوا در ساعات پرترافيك ناسالم خواهد شد.
همچنين در اين اطلاعيه به افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي و ريوي، كودكان و سالمندان توصيه شده كه در اين مدت از تردد غيرضروري در فضاي باز خودداري كرده و ساير افراد نيز با كاهش فعاليت‌هاي طولاني مدت در فضاي باز از انجام فعاليت هاي ورزشي خودداري كنند.
ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق با قطر كمتر از 2.5 ميكرون هواي شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهي به ساعت 11 امروز بر روي عدد 118 قرار گرفته و براي گروه هاي حساس ناسالم است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
تنظيم كننده: معصومه جوان معبودي**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه