۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۲
کد خبر: 82979532
T T
۰ نفر
نیازمند وحدت و همدلی در شرایط كنونی هستیم

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی كشور بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

به گزارش ایرنا علی اسماعیلی روز دوشنبه در نشست صمیمی با نخبگان سیاسی و اجتماعی شهرستان فردوس اظهار داشت: تعدد خیریه های شهرستان فردوس حكایت از نوع دوستی مردم این شهرستان دارد و امید است كه این همدلی، اتحاد و یكپارچگی بین مردم شهرستان فردوس بیش از پیش تقویت شود.
وی افزود: با وجود همه اختلافات و سلایق سیاسی ما می‌توانیم به مشتركات زیادی برسیم و بر مشكلات موجود فائق آییم.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینكه دشمن به جرم استقلال طلبی و گناه حمایت از نهضت‌های آزادی بخش، یك جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما تدارك دیده است تصریح كرد: آنها به دنبال این هستند كه كشور را به ورطه درگیری‌های داخلی و تجزیه طلبی بكشانند.
وی گفت: باید امید را در دل مردم زنده نگه داریم چرا كه سناریوی دشمن بسیار پیچیده است.
اسماعیلی افزود: ما یك رقابت سیاسی داریم و قانون فعالیت احزاب را مشخص كرده و نمود فعالیت سیاسی در انتخابات است كه سیاست زدگی با آن فرق دارد بنابراین باید در راستای منشور گفت و گوی سیاسی حركت كنیم.
در این نشست ضمن تاكید بر اتحاد و همدلی مردم شهرستان فردوس و مدیران این شهرستان، موضوعاتی نظیر تعیین حدود مرزهای فردوس، بومی سازی قوانین، تفویض اختیار به مدیران شهرستانی، احیای بخش مركزی و تقویت بخش موجود، درخواست تبدیل باغستان‌ به‌ بخش و توجه به پژوهشكده انار شهرستان فردوس مطرح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی همچنین در سفر امروز (دوشنبه) به فردوس با امام جمعه این شهرستان دیدار كرد و نخستین استارت آپ شمال شرق كشور در حوزه های مختلف شركت های دانش بنیان با حضور وی و سایر مسئولان آغاز شد.
9865*3028

سرخط اخبار استان‌ها