۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸
کد خبر: 83284364
T T
۰ نفر
بهره گيري از فرصت مرز در سيستان و بلوچستان عزم ملي را مي طلبد

زاهدان- ايرنا- نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با تاكيد بر بهره گيري از فرصت هاي مرز گفت: استفاده و بهره گيري از فرصت هاي مرزي اين استان براي امرار و معاش مردم منطقه نيازمند همت و تلاش مسئولان استاني و ملي است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين مصطفي محامي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زاهدان اظهار داشت: بايد از فرصت مرزهاي سيستان و بلوچستان براي توسعه اقتصادي اين استان به خوبي استفاده كرد.
وي بيان كرد: توسعه بازارچه هاي مرزي، ساماندهي مرز و سوخت به گونه اي كه فرصتي براي تجارت و امرار معاش مردم باشد عزم همه مسئولان را مي طلبد.
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان گفت: فرصت هاي زيادي در زمينه كشاورزي، دامداري، صنعتي و غيره در اين استان به چشم مي خورد كه با وجود فعاليت هاي فراواني كه صورت گرفته اما به نظر مي رسد فرصت هاي فراواني داريم كه هنوز از آنها استفاده نشده است.
وي با تبريك فرا رسيدن نيمه شعبان و دهه مهدويت اظهار داشت:
به تعبير رهبر معظم انقلاب عيد شعبان نگاه به آينده است و باخودش دو چيز دارد كه آن اميد به ظهور و تحقق وعده هاي داده شده و تلاش در جهت آمادگي زمينه ظهور مهدي موعود (عج) است.
حجت الاسلام والمسلمين محامي بيان كرد: همگان براين اصل كه امام زمان(عج)ظهور خواهد كرد و جهان به واسطه ظهور ايشان پر از عدل و داد مي شود باور دارند.
وي ادامه داد: به گفته امام خميني (ره) انقلاب اسلامي سرآغاز زمينه ظهور امام زمان (عج) است به طوريكه وظيفه انقلاب اسلامي در زمان غيبت اقامه عدالت و قسط است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنيت از ضروري ترين نيازهاي يك جامعه است كه با توجه به دشمني هاي استكبار جهاني برقراري امنيت، حساس تر، سخت تر و پيچيده تر شده.
حجت الاسلام والمسلمين محامي گفت: دشمن براي ضربه زدن به كشور از راههاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي استفاده مي كند كه مسئوليت سربازان گمنام ، ديگر نيروهاي امنيتي و انتظامي بسيار تعيين كننده است.
وي با اشاره به اهميت تكريم مساجد اظهار داشت: از آداب حضور در مساجد يكي آراستگي ظاهر و ديگري آراستگي باطن است.
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان با تبريك هفته كارگر گفت: كارگر براي كسب رزق حلال، اداره زندگي خود و پيشرفت جامعه تلاش مي كند كه از برترين عبادتها و جهاد در راه خدا به حساب مي آيد.
وي ادامه داد: با توجه به شعار امسال كه از سوي رهبر معظم انقلاب «رونق توليد » نامگذاري شده كارگران براي تحقق اين شعار در خط مقدم هستند.
حجت الاسلام و المسلمين محامي تاكيد كرد: مسئولان بايد به اين قشر توجه كنند و مطالباتشان نيز به موقع پرداخت شود.
8006**3213

سرخط اخبار استان‌ها