۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰:۰۹
کد خبر: 83171048
T T
۰ نفر

نمايش بي دلان در زاهدان متوقف شد

۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰:۰۹
کد خبر: 83171048
نمايش بي دلان در زاهدان متوقف شد

زاهدان - ايرنا- معاون هنري و سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: نمايش تئاتر «بي دلان» به كارگرداني علي جامي به دليل به كار بردن برخي الفاظ ركيك و محتواي نامناسب مورد اعتراض قرار گرفت و متوقف شد.

نصير احمد ملازهي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نمايشنامه بي دلان در پي اعتراضات تماشاچيان نسبت به محتوا و برخي الفاظ نادرست بكار برده شده در اين نمايش تا اطلاع ثانوي متوقف شد.
وي گفت: اين تئاتر قرار است توسط شوراي ارزيابي برنمايش استان مجددا مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد و پس از تاييد نهايي و رفع نواقص به روي صحنه خواهد رفت.
وي افزود: بخش استاني سي و هفتمين جشنواره تئاتر فجر در 6 استان برگزار مي شود كه سيستان و بلوچستان يكي از استان هاي ميزبان اين جشنواره است.
معاون هنري و سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان بيان كرد: براي اين رويداد مهم فرهنگي هنري پنج گروه معرفي شده از دبيرخانه تئاتر فجر و 2 گروه از هنرمندان استان اجرا خواهند داشت.
به گزارش ايرنا نمايش بي دلان اثر علي جامي و اسكارلتي براي ليلي از مهرداد درگي هر 2 نفر از هنرمندان استان سيستان و بلوچستان در اين جشنواره به نمايش در آمده است.
9923 **6081

سرخط اخبار استان‌ها