۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱
کد خبر: 82388819
T T
۰ نفر
لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران فردا تقدیم شورای شهر می شود

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران فردا(سه شنبه) با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، لایحه بودجه سال 96 شهرداری پایتخت را تقدیم شورا می كند.

ابوالفضل قناعتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیصد و بیست و یكمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران فردا براساس روال جلسات روزهای سه شنبه، به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود.
وی بدون اشاره به رقم پیشنهادی شهرداری تهران در لایحه بودجه سال 96 اظهار كرد: تقدیم لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران از سوی شهردار پایتخت به هیات رئیسه شورا مهم ترین دستور جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر است.
«بودجه مصوب سال 95 شهرداری تهران، 17 هزار و 800 میلیارد تومان بود».
قناعتی همچنین به موضوع استعفای احمد مسجدجامعی از عضویت در شورای اسلامی شهر تهران اشاره كرد و گفت: در صورت امكان، درخواست استعفای مسجدجامعی از شورای اسلامی شهر تهران نیز فردا در جلسه علنی شورا مورد بررسی قرار می گیرد.
وی تصریح كرد: اگر فرصت بررسی استعفای احمد مسجدجامعی در جلسه علنی فردا فراهم نشود، این موضوع در جلسه بعدی شورا(یكشنبه 3 بهمن) مورد بحث و بررسی اعضا قرار می گیرد.
احمد مسجد جامعی صبح امروز در نامه ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از عضویت در شورا استعفا كرد.
مسجدجامعی در این نامه گفته كه با توجه به پیشنهاد ریاست محترم جمهوری برای انجام وظیفه در سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران، استعفای خود از عضویت در شورای اسلامی شهر تهران را به استناد بند 2 ماده 28 قانون شوراها اعلام می دارم.
خبرنگار: معصومه آقاامینی - انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539//1625
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه