۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83319853
T T
۰ نفر

133 كيلو گرم مواد مخدر در گناباد كشف شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83319853
133 كيلو گرم مواد مخدر در گناباد كشف شد

گناباد- ايرنا- فرماندار گناباد گفت: از ابتداي امسال 133 كيلو گرم انواع مواد مخدر در اين شهرستان كشف شد.

حامد قرباني روز يكشنبه در حاشيه نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر گناباد طي گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين ارتباط 29 قاچاقچي مواد مخدر توسط ماموران انتظامي دستگير و پنج دستگاه خودرو آنان نيز توقيف شده است.
وي با اشاره به افزايش ورود مواد مخدر صنعتي از كشور افغانستان و افزايش ميزان كشف اين مواد در گناباد خواستار اقدامات فرهنگي براي رشد آگاهي مردم و خانواده ها در زمينه تبعات و آسيبهاي اين مواد شد.
وي با قدرداني از تلاشهاي ماموران انتظامي و امنيتي براي مقابله با ورود مواد مخدر، جلب مشاركت مردم را در كاهش اعتياد به اين مواد موثر دانست و خواستار هم افزايي و استفاده بيشتر از توان تشكلهاي مردم نهاد در اين زمينه شد.
فرمانده انتظامي خواف نيز از كشف 20 كيلو گرم مواد مخدر از يك دستگاه خودرو پژو 405 در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ عليرضا حسينعلي زاده گفت: ماموران انتظامي ايستگاه شهيد ساداتي اين شهرستان با انجام گشتهاي مستمر در جاده قاين به خواف و كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو پژو 405 مشكوك شدند.
وي افزود: ماموران به راننده اين خودرو دستور ايست دادند ولي وي بدون توجه به دستور پليس با افزودن سرعت از محل متواري شد كه با عمليات تعقيب و گريز و همكاري فرماندهي انتظامي تايباد اين خودرو متوقف شد.
وي اظهار داشت: با توجه به كشف 20 كيلو گرم مواد مخدر از اين خودرو، راننده آن دستگير و براي سيل مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.
شهرستانهاي گناباد و خواف با 230 هزار نفر جمعت به ترتيب در 287 و 267 كيلومتري جنوب و جنوب غربي مشهد قرار دارند.
2095/ 6053

سرخط اخبار استان‌ها