۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴
کد خبر: 83016079
T T
۰ نفر

مشاركت فعالان سياسي حلقه مفقوده توسعه گناباد است

۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴
کد خبر: 83016079
مشاركت فعالان سياسي حلقه مفقوده توسعه  گناباد است

گناباد- ايرنا- سرپرست فرمانداري گناباد از مشاركت فعالان سياسي به عنوان حلقه مفقوده توسعه و رونق اقتصادي پايدار اين شهرستان ياد كرد و خواستار فهالين و هم افزايي بيشتر از سوي آنها شد.

محمدعلي جعفري سه شنبه شب در نشست همگرايي فعالان سياسي اصلاح طلب و اصولگراي گناباد افزود: بايد نظرات و همفكري فعالان سياسي و نخبگان به خرد جمعي تبديل شود تا بستر توسعه، رونق و پيشرفت اين شهرستان را هموار كند.
وي ادامه داد: از هر گروه و فعال سياسي اعم اصلاح طلب و اصولگرا كه بهتر بتوانند با جذب سرمايه گذار در رونق اقتصادي گناباد سهيم باشند استقبال مي كنيم زيرا بايد از بستر وفاق و همدلي براي پيشرفت بهره گرفت.
امام جمعه گناباد نيز در اين نشست گفت: اگر فعالان سياسي از نظر تفكر و ديگاه با هم اختلاف نظر داشته ولي درعمل در كنار يكديگر باشند و از ظرفيتهاي يكديگر در مسير توسعه و رفع مشكلات بهره گيرند جامعه پيشرفت مي كند، در غير اين صورت نمي توانند در اين بخش سهيم باشند.
حجت الاسلام والمسلمين حسن صادقي نسب افزود: اتحاد و همدلي فعالان سياسي اصولگرا و اصلاح طلب بايد در محور ولايت، منافع ملي، آرمانهاي نظام جمهوري اسلامي و خدمت به مردم بسيج شود.
مركز شهرستان 81 هزار نفري گناباد در فاصله 278 كيلومتري جنوب مشهد واقع است. اين شهرستان داراي دو بخش مركزي و كاخك، سه شهر گناباد، بيدخت و كاخك و همچنين 106 روستا است. 34 هزار نفر از جمعيت اين شهرستان ساكن روستاها هستند.
2095/1858

سرخط اخبار استان‌ها