۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85486081
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

«شهید دولت عشق» در رثای رئیس‌جمهور شهید + صوت

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85486081
«شهید دولت عشق» در رثای رئیس‌جمهور شهید + صوت

تهران- ایرنا- در پی شهادت رئیس‌جمهور و یاران خدمتگزار ملت ایران، قطعه موسیقی «شهید دولت عشق» در واحد موسیقی معاونت استان‌های صداوسیما تهیه و تولید شد.

به گزارش ایرنا، میلاد ابراهیمی خواننده و آهنگساز این اثر گفت: دقایقی بعد از اعلام خبر شهادت رئیس‌جمهور و همراهان مراحل تولید این کار آغاز شد.

او با ابراز تاسف از این اتفاق جانسوز بیان داشت: شعر این اثر از سیدحمیدرضا حسینی است و کار تنظیم اثر را ناصر گلشنی و احسام احمدی و نوازندگی آن را احمد مسگری انجام داده‌اند.

قطعه موسیقی شهید دولت عشق به سفارش معاونت استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده و این قطعه از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در حال پخش است.

این قطعه موسیقی را می‌توانید اینجا بشنوید.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار خواهد شد؛ قرار است پیکر شهید رئیسی در حرم مقدس امام هشتم (ع) به خاک سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha