شهید رییسی از قرآن و نام سردار سلیمانی در مجامع بین المللی دفاع کرد

اهواز - ایرنا - منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: شهید رییسی مجاهدی خستگی ناپذیر بود و با اقتدار از قرآن و نام سردار قاسم سلیمانی در مجامع بین المللی دفاع کرد.

سیدمحسن موسوی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا آیت الله رئیسی را شهید راه خدمت عنوان کرد و گفت: ولایت مداری و تلاش برای خدمت به مردم را باید از ویژگی های برجسته رییس جمهور فقید دانست؛ او در راه تحقق آرمان های انقلاب و نظام، خدمات ماندگاری بجا گذاشت.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی خادم مظلومان و محرومان بود همچنین انسان بی‌ریا و بی‌تکلفی بود که تمام وجودش را صرف خدمت به مردم کرد.

موسوی زاده با بیان اینکه شهید رییسی در مواجهه با نقدها، خواسته‌ها و انتقادات همواره صبور بود گفت: این شخصیت برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش به فرمان رهبر بود و همواره به محرومان توجه داشت.

وی ادامه داد: شهید رییسی شخصیتی متواضع و بزرگوار بود که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه عشق به اهل بیت عصمت و طهارت را از دیگر ویژگی های رییس جمهور شهید بیان کرد و گفت: روحیه شهید رییسی، مبارزه با ظلم و استبداد بود و در برابر استکبار زمان، شجاعانه ایستادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ پرفروغ آنها در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان یک‌شنبه ۳۰ خرداد ماه برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha