وزیر بهداشت به دیدار خانواده شهید امیرعبداللهیان رفت

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه سه شنبه به منظور عرض تسلیت و تعزیت به دیدار خانواده شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رفت.

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی در این دیدار در توصیف شهید امیر عبداللهیان اظهار داشت: این شهید بزرگوار از نیروهای انقلابی، جهادی و پرتلاش بود و افتخار داشتم سه سال در کنار ایشان باشم.

وی با بیان اینکه نقش شهید امیرعبداللهیان در تامین واکسن در روزهای سخت همه گیری کرونا، بسیار ویژه بود، افزود: تعامل بسیار نزدیکی با ایشان داشتیم؛ بارها به ایشان گفته بودم که هم نگران سلامتی و هم قدردان شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان هستم.

وزیر بهداشت ادامه داد: به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی شهید می شود که شهید زندگی کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

وزیر بهداشت به دیدار خانواده شهید امیرعبداللهیان رفت

بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی روی رودخانه ارس در مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، در محدوده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود سقوط کرد.

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سه نفر کادر پروازی، دیگر سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که همگی به شهادت رسیدند.

آیین تشییع پیکر این شهدا صبح روز سه شنبه در تبریز برگزار شد و پس از انتقال پیکر مطهر آنان به تهران و استقبال رسمی در فرودگاه مهرآباد، برای زیارت به قم برده شد؛ شامگاه سه شنبه آیین وداع با شهدای خدمت با حضور پرشور و گسترده مردم تهران در محل مصلای بزرگ امام خمینی برگزار شد؛ قرار است تا ساعتی دیگر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران بر پیکر آنان نماز اقامه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha