آیت الله رئیسی سختی حضور در میدان را به راحتی میز ریاست ترجیح داد

تهران- ایرنا- جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای عنوان کرد: آیت الله رئیسی همیشه مصلحت مردم را بر منفعت خود ترجیح داد و همواره در میان مردم برای حل مشکلات ملت حضور داشت. وی هیچگاه اهل پشت میز نشینی و دوری از مردم نبود و همواره سختی حضور در میدان را به راحتی میز ریاست ترجیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان نوشت: خبر تاسف‌بار سانحه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان که منجر به شهادت این عزیزان گردید باعث اندوه و تالم فراوان شد. ایران عزیز اکنون به سوگ یکی از یاران صدیق ایران و انقلاب، خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت نشسته است.

این بیانیه افزود: اوصاف اخلاقی شهید راه خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر کسی پوشیده نیست مشی مردم‌داری و خستگی‌ناپذیری در خدمت به ملت از جمله ویژگی‌های آن شهید والامقام بود.

جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد: دومین رئیس جمهور شهید ایران سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف، بی‌منت و صادقانه به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی خدمت کرد. ساده‌زیستی، مبارزه‌ی با فساد، مردم‌گرایی، عشق به خدمت، پاکدستی، ولایتمداری و تعهد به آرمان‌های امامین انقلاب از جمله ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی بود.

این بیانیه خاطرنشان کرد: او همیشه مصلحت مردم را بر منفعت خود ترجیح داد و همواره در میان مردم برای حل مشکلات ملت حضور داشت. وی هیچگاه اهل پشت میز نشینی و دوری از مردم نبود و همواره سختی حضور در میدان را به راحتی میز ریاست ترجیح داد.

جامعه اسلامی مهندسین بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی درحقیقت امین رهبری و یک ولایت‌مدار واقعی بود و نه در حرف و شعار بلکه در عمل، همواره در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌داشت.

این بیانیه افزود: مسئولیت‌های مهمی که از ابتدای انقلاب بر دوش داشت همچون معاون اولی قوه قضائیه، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری اسلامی ایران وی را به سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی مبدل ساخته بود که قطعا فقدان آن شهید سرافراز قلب ایران را جریحه‌دار خواهد ساخت.

جامعه اسلامی مهندسین، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانشان به ساحت مقدس امام عصر(اواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، ملت شریف و سربلند ایران بالاخص خانواده‌ ایشان، از خداوند متعال مسئلت دارد ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار لطف بی‌پایان صاحب ملک ایران، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) از جمیع بلیات حفظ فرماید و دشمنان این مرز و بوم بدانند که مسیر تلاش و خدمت برای ملت با شهادت خادمین ملت بسته نخواهد شد و این راه با وحدت و انسجام ملی تا رسیدن به قله‌های پیشرفت ادامه خواهد داشت.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha