رئیس جمهور مصر: با مسئولان و ملت ایران ابراز همبستگی می‌کنیم

تهران - ایرنا - رئیس جمهور مصر در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و هیات همراه وی را تسلیت گفت و با مسئولان و ملت ایران ابراز همبستگی کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه اخبار قاهره، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهانشان در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در پیام رئیس جمهور مصر آمده است: به ملت برادر ایران تسلیت می گویم و همبستگی مصر را با مسئولان و ملت ایران در این فاجعه بزرگ اعلام می کنم.

رئیس جمهور مصر از خداوند متعال برای رئیس جمهور فقید ایران و در گذشتگان این حادثه رحمت واسعه الهی و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha