۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85482367
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۵۰ برنامه به مناسبت چهارم خرداد در دزفول اجرا می‌شود

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85482367
۶۵۰ برنامه به مناسبت چهارم خرداد در دزفول اجرا می‌شود

دزفول – ایرنا – دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول گفت: ۶۵۰ برنامه به مناسبت چهار خرداد روز مقاومت و پایداری- روز دزفول با حضور مسوولان کشوری و استانی در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار هادی سعادت عصر یکشنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی دزفول در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان، گفت: ۶۵۰ برنامه از جمله بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، زیرساختی و بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های هجده گانه ستاد چهارم خرداد به مناسب روز دزفول برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برپایی نمایش کنارگذر عکس با موضوع «از دزفول تا غزه»، افتتاح شهر جهانی کپو با حضور وزیر گردشگری، برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی با حضور معاون وزیر جهاد و برگزاری نشست روشنگری با حضور معاونت اجرایی ریاست جمهوری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده روز دزفول در این شهرستان است.‌

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول، با بیان اینکه ویژه برنامه‌های چهارم خرداد از بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است، گفت: برگزاری ۵۰ یادواره و ۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌های چهارم خرداد در دزفول است.

وی افزود: برگزاری دعای ندبه سیار کشوری در حسینیه ثارالله و پخش زنده از شبکه‌های ملی، برگزاری دعای کمیل در گلزار شهدای شهیدآباد و همچنین همایش تجلیل از بانوان مقاومت و رونمایی از کتاب «ریحانه‌های نستوه» پیرامون نقش و عملکرد بانوان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت چهارم خرداد در دزفول انجام می‌شود.

سعادت، پخش ویژه برنامه دزفول به مدت سه شب در شبکه استانی را از جمله برنامه‌های چهارم خرداد دانست و گفت: پخش سه مستند ۴۰ دقیقه ای از شبکه یک سیما، اجرای ویژه برنامه چهارم خرداد در کانال‌های رادیویی کشوری، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی مزار شهدای موشکی و همچنین برگزاری همایش چهارم خرداد در بخش چغامیش و سردشت دزفول اجرا می‌شود.

برگزاری همایش چهارم در پنج استان کشور

دبیر ستاد چهار خرداد دزفول با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی دزفول در پشتیبانی و ارایه خدمات رایگان به رزمندگان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: ۱۲ موکب همزمان با چهارم خرداد به ید ایستگاه‌های صلواتی دوران دفاع مقدس در شهرستان برپا می‌شود.

وی افزود: برگزاری چهار جشن بزرگ در مناطق مختلف شهرستان، اجرای ۶ نمایش خیابانی، تجلیل از نویسندگان کتاب دفاع مقدس و رونمایی از ۱۰ جلد کتاب از دیگر برنامه‌های روز دزفول در این شهرستان است.

سعادت گفت: ویژه برنامه همایش چهارم خرداد ساعت ۲۱ روز چهارم خرداد با حضور سردار رادان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر شهرستان های مختلف خوزستان، ویژه برنامه های چهارم خرداد در استان های تهران، کرج، مشهد و قم برگزار می شود.

عملکرد روابط عمومی‌ها تعیین کننده نوع نگرش مردم به دستگاه‌های اجرایی است

فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین، روابط عمومی را رکنی مهم در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: بخش زیادی از نگرش مردم به عملکرد دستگاه‌ها بستگی به نوع انعکاس دستاوردهای آن دستگاه توسط روابط عمومی دارد.

علیرضا خردمند با بیان اینکه روابط عمومی‌ها، رابط بین دستگاه‌ها و جامعه هستند و وظیفه‌ای سنگین و شبانه روزی را به عهده دارند، افزود: متاسفانه معیار قابل سنجشی برای ارزیابی کارایی و عملکرد روابط عمومی‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: بار اصلی روابط عمومی در دستگاه‌ها به طور معمول به دوش یک نفر است و این موجب شده تا فشار کاری زیادی بر فعالان این عرصه وارد شود.

فرماندار ویژه دزفول روابط عمومی را جایگاهی مهم و مقدس دانست و گفت: شهرستان دزفول دارای روابط عمومی‌های بسیار فعال است که با مدیریت مناسب، تلاش شبانه روزی برای انعکاس اخبار دستگاه‌ها دارند.

وی ادامه داد: نتیجه نبود روابط عمومی در دستگاه‌ها و یا عملکرد نامناسب آن، از بین رفتن حلقه واسطه میان مردم و رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی است.

خردمند بیان کرد: انعکاس نامناسب از رویدادها و عملکرد دستگاه‌ها می‌تواند موجب زیر سوال بردن تمام تلاش‌های آن مجموعه شود و این چیزی است که کار در روابط عمومی را حساس و ظریف کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران در شرایط سخت، دل گرم به مسوولان روابط عمومی‌ها هستند، افزود: عبور و پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی در فشارها و بمباران اخبار با مدیریت خوب، عالمانه و هنرمندانه روابط عمومی‌ها میسر می‌شود.

به گزارش ایرنا، ‌ ۱۶ مه مصادف با بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه روزجهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات نام گذاری شده است.

در این همایش که دارای بخش‌های مختلفی از جمله شعرخوانی و پخش کلیپ، از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا به گواه آمار، دزفول تنها شهر اشغال نشده‌ای است که مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرار گرفت اما هرگز تسلیم نشد.

اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما در هشت سال جنگ هم نتوانست مقاومت و پایداری مردم دزفول در هم شکند.

شهرستان دزفول در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرد.

به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی، به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد.

همچنین چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha