۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 1086
کد خبر: 85482183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلینیک صنعت پتروشیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می‌شود

تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری شرکت پتروشیمی زاگرس و همزمان با شروع به کار اتاق نوآوری این شرکت در دانشگاه، کلینیک صنعت پتروشیمی را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان بزرگترین تولید کننده متانول ایران (چهارمین در جهان) و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف همکاری طولانی مدت در حوزه نوآوری و فناوری در قالب امضای قراردادی اقدام به راه اندازی اتاق نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس در دانشگاه می‌کنند.

بر اساس این خبر، مطابق قرارداد امضاشده بین دو مجموعه، اتاق نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان پل ارتباطی و مرکز نوآوری و فناوری در حوزه متانول و زنجیره ارزش در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۶ ماه آینده راه اندازی می شود.

کلینیک صنعت پتروشیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می‌شود

افزون بر این، در کنار راه اندازی این مرکز بر اساس توافق طرفین مقرر شد در این دانشگاه برای پاسخ به نیازهای صنایع پتروشیمی کشور خصوصا صنعت تولید متانول «کلینیک صنعت پتروشیمی» با همکاری و هم افزایی دو مجموعه راه اندازی شود.

این کلینیک با هدف افزایش ظرفیت واحدهای فرآیندی،‌ کاهش مصرف خوراک،‌ کاهش مصرف انرژی و توسعه فناوری سبز در صنعت متانول و گسترش صنایع پایین دست از طریق پروژهای صنعتی مشترک تاسیس می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha