۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85481972
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل صمت همدان: تعامل دولت سیزدهم با بازاریان و اصناف بی‌نظیر است

همدان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در دولت سیزدهم تعامل با بازاریان و اصناف بی نظیر است و این قشر از جامعه به راحتی با مدیران اقتصادی تماس دارند و مشکلات را مطرح و در پی چاره جویی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد شانیان روز یکشنبه در همایش هفتمین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه نقش بازار در اقتصاد جامعه غیرقابل اجتناب است، افزود: بازار از دوران مشروطه به اینطرف جایگاه خود را در تحولات اجتماعی حفظ کرده است.

وی ادامه داد: در دوران کرونا که بازار تقریبا تعطیل بود اما آنها از ارائه کمک به بخش های مختلف جامعه دریغ نکردند و به نماینده دولت در استان در بخش های مختلف مشورت دادند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بازار جبهه نهایی حضور در اقتصاد عمومی هستند، خاطرنشان کرد: دغدغه بازاریان شهرستان می تواند متفاوت از مرکز باشد که گرفتن تسهیلاتی یکی از آنهاست.

وی به همکاری نزدیک دولت و بازار همدان در ساخت شهرک بنکداران همدان اشاره کرد و یادآور شد: ساخت این شهرک نمونه خوبی از تعامل دولت و بازار است.

شانیان تاکید کرد: همدان با ظرفیت های محتلف خوشه های اقتصادی زیادی در آن فعالیت دارند از جمله خوشه های پوشاک و جوراب که در استان همدان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ واحد صنعتی و معدنی در همدان فعال است، بیان کرد: بازار و اتاق اصناف همدان یکی از ارکان برگزاری مراسم اجتماعی از جمله کنگره شهدا در همدان بود.

مدیرکل صمت همدان تاکید کرد: در تجارت امروز اگر به سمت اقتصاد دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی و علم روز نرویم ضرر کرده ایم.

مدیرکل صمت همدان: تعامل دولت سیزدهم با بازاریان و اصناف بی‌نظیر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز با اشاره به نام گذاری سال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: بازار بزرگترین نهاد مدنی تاثیرگذار است و معاش مردم به فعالیت بازار گره خورده است.

سید مجتبی حسینی یادآور شد: ۶ میلیون نفر اشتغال در اصناف کشور وجود دارد که با اعضای خانواده به ۲۴ میلیون نفر می رسد که بخش مهمی از جامعه را شامل می شود.

وی ادامه داد: بازار همیشه به انسجام اجتماعی و تقویت روابط اجتماعی کمک کرده است و باید با همراهی بازار، مردم و دولت‌ اقتصاد عمومی را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

در این نشست از رئیس اتاق اصناف و چند نفر از اصناف همدان قدردانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha