محاسبات نتانیاهو در حمله به نوار غزه شکست خورد

تهران - ایرنا - معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت در میدان دست برتر را دارد و محاسبات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در حمله به نوار غزه شکست خورد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه فلسطین الیوم، «محمد الهندی» معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: به لطف پایداری و مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه، رژیم اسرائیل در همه جوانب شکست خورده و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات سنگینی شده است.

وی افزود: اسکله شناوری که آمریکایی ها در سواحل نوار غزه احداث کرده اند، جنبه سیاسی دارد و ما به نیات دولت آمریکا شک داریم.

معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به گسترش اعتراضات داخلی علیه کابینه رژیم صهیونیستی گفت: باتوجه به افزایش فشار داخلی، حاشیه مانور نتانیاهو در حال کاهش است.

الهندی ادامه داد: عملکرد میدانی مقاومت همان چیزی است که آب های راکد مذاکرات را به حرکت در خواهد آورد زیرا [مقاومت] در میدان دست برتر را دارد و خسارات سنگینی را به ارتش رژیم اشغالگر وارد کرده است.

وی در رد نقشه های مطرح شده برای مدیریت خارجی اداره نوار غزه پس از پایان جنگ تاکید کرد که سرنوشت نوار غزه پس از پایان تجاوزگری رژیم صهیونیستی به این منطقه را خود فلسطینی ها رقم خواهند زد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه او درپی شکست و ناکامی در نوار غزه زیر فشار گسترده داخلی قرار گرفته اند. فشارهای بین المللی بر این رژیم نیز برای توقف جنگ علیه نوار غزه و عدم یورش گسترده به شهر رفح درحال افزایش است. این درحالی است که رژیم صهیونیستی به دو هدف اصلی اعلام شده خود از جنگ علیه نوار غزه یعنی از بین بردن جنبش حماس و آزاد کردن اسیران صهیونیست نرسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha