سکوی مسافری راه‌آهن تیر امسال در قروه راه‌اندازی می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: تیرماه امسال سکوی مسافری راه‌آهن در شهر قروه راه‌اندازی می شود و مردم این شهرستان، می‌توانند از ایستکاه قروه به تهران مسافرت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در دومین همایش کشوری شعر شمیم رضوی در سریش آباد اظهار کرد: خود ایستگاه راه آهن قروه نیز با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، تا شهریور امسال افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: گرچه کار دشواری است اما پیگیر ایجاد خط مستقیم راه آهن سنندج به مشهد هستیم و هفته آینده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی این موضوع مطرح می شود.

استاندار کردستان به بهره‌برداری از راه آهن سنندج- تهران در سال گذشته بعد از ۱۸ سال اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم طی سه سال اخیر، پروژه‌های کلانی را در استان به اتمام رساند که نشان از توجه به مردم این خطه دارد.

زارعی کوشا، برگزاری دومین همایش کشوری شعر شمیم رضوی را در سریش آباد، کاری ارزشمند دانست و ادامه داد: افتحار ما ایرانی‌ها این است که میزبان امام رضا(ع) هستیم و افتخار ما کردستانی‌ها نیز دلدادگی به وجود مبارک ثامن الحجج است.

وی اضافه کرد: شاعران آیینی و عرفا، حافظان فرهنگی معارف ما هستند و و زبان شعر، یکی از ماندگارترین رسانه‌هاست.

دومین همایش کشوری شعر شمیم رضوی به مدت یک روز با شرکت شاعرانی از سریش آباد و استان‌های همدان، کرمانشاه و زنجان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha