بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان: خودمان را در جام جهانی می‌بینیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با تلاش بچه‌ها و به امید خدا به جام‌جهانی صعود می‌کنیم اما قبل از آن باید در جام ملت‌ها شرکت کنیم تا جواز این رقابت‌ها را بگیریم.

به گزارش ایرنا، فرشته خسروی امروز شنبه در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: خدا را شکر تا این لحظه اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تمرینات بدنسازی و کار با توپ را به خوبی پیگیری می‌کنیم. شرایط اردو راضی‌کننده است و تا جام ملت‌های آسیا یک سال فرصت داریم تا بتوانیم خود را برای این دوره آماده کنیم و قهرمانی شویم.

وی در خصوص دو قهرمانی متوالی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا عنوان کرد: شرایط نسبت به دوره‌های قبل فرق کرده و رقابت‌ها سخت‌تر شده است. تلاش می‌کنیم تا همه کمبودها را جبران کنیم. به نظر ما نیاز به بازی دوستانه داریم تا روند آماده‌سازی ما بهتر پیش برود. قطعا ضعف‌های وجود دارد و در تمرینات تلاش می‌کنیم آنها را جبران کنیم تا با بهترین شرایط راهی جام ملت‌ها شویم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص برگزاری اولین دوره جام‌جهانی فوتسال گفت:‌ با تلاش بچه‌ها و به امید خدا به جام‌جهانی صعود می‌کنیم اما قبل از آن باید در جام ملت‌ها شرکت کنیم تا جواز این رقابت‌ها را بگیریم. قطعا خودمان را در این رقابت‌ها می‌بینیم. از سال ۱۳۹۷ به گمانم ۵ بازیکن باقی مانده و تغییرات زیادی در تیم داشته‌ایم. تیم خوبی داریم و امید زیادی به قهرمانی داریم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha