چمران: قطع درخت در تهران نداریم
عکس آرشیوی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید که تفکر مدیریت شهری توسعه فضای سبز است و تفکر قطع درخت اصلا وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران بین روز شنبه در مراسم افتتاحیه دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت و همچنین بازگشایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید نواب - شهید تندگویان گفت: توسعه فضای سبز یکی از اهداف مهم مدیریت شهری است و یکی از اقدامات مقابله با آلودگی هوا موضوع توسعه فضای سبز است.

وی افزود: طبق طرح جامع فضای سبز سرانه فضای سبز ۱۶ و نیم متر مربع است و تلاش داریم این سرانه را افزایش دهیم.

رییس شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پایتخت اقدامات خوبی در زمینه توسعه فضای سبز انجام شده اما باید در زمینه استفاده از روش های آبیاری نوین نیز اقداماتی انجام داد.

همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح تقاطع غیر همسطح در بزرگراه چمران به همت گفت: امیدواریم در دوره کوتاه خدمت بتوانیم پروژه‌های بیشتری را در سطح شهر تهران‌ آماده و در اختیار شهروندان قرار بدهیم.

هادی حق‌بین افزود: کلان پروژه اصلاح تقاطع‌های شهری یکی از برنامه‌های مهم معاونت فنی عمرانی شهر تهران محسوب می‌شود بطوریکه اغلب این پروژه‌ها در سنوات گذشته به خاطر معارضین متوقف شده بود که در این دوره اصلاح این تقاطع‌ها در دستور کار قرار گرفته و می‌تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: پروژه دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصش، نقش فوق‌العاده‌ای را در کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهد داشت.

معاون شهردار تهران در خصوص آسفالت معابر نیز گفت: برنامه‌ریزی شده امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی و بزرگراهی در شهر تهران توزیع شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha