۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۴۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85480365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بررسی آخرین تحولات غزه در گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه مصر با مقام سازمان ملل

تهران- ایرنا- منابع خبری از گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه مصر و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد درباره آخرین تحولات غزه خبر دادند.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از تارنمای الیوم السابع، سامح الشکری وزیر خارجه مصر با زیگرید کاخ هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد تلفنی گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این گفت وگوی تلفنی درباره آخرین تحولات غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه با یکدیگر رایزنی کردند.

وزیر خارجه مصر و این مقام سازمان ملل متحد همچنین در مورد ابعاد بحران انسانی در غزه و خطرات حمله نظامی به شهر رفح و ضرورت ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه با هم گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha