۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۰۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85480358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نگرانی عضو تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی از حمله به رفح

تهران- ایرنا- یک عضو تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی در پرونده مبادله اسرا با حماس از حمله این رژیم به شهر رفح واقع در جنوب غزه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک عضو تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی که نامش ذکر نشده است، گزارش داد که گسترش حمله به رفح هم جان اسرا را به خطر می‌اندازد و هم باعث سخت‌تر شدن موضع حماس می‌شود.

این مسئول اسرائیلی تاکید کرده است که این اقدام فرصت دستیابی به توافق در کوتاه مدت را کاهش می‌دهد.

این در حالی است که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی مدعی شد که مذاکرات آتش بس غزه بین این رژیم و حماس متوقف شده است.

بر اساس این گزارش، شکاف بین طرفین به موضوع پایان جنگ باز می‌گردد و یکی از موضوعات مورد اختلاف، مخالفت رژیم صهیونیستی با اسامی اسرایی است که حماس خواستار آزادی آنها است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha