کارگردان های‌پاور: به‌زودی ساخت «پاپا» را شروع می‌کنیم+ فیلم

تهران- ایرنا- کارگردان سینما که با «های‌پاور» در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت، گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت یک اثر سینمایی جدید به نام «پاپا» را آغاز کرده‌ایم.

هادی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: از یک سال و نیم گذشته نگارش فیلم‌نامه ای را شروع کردم، در ابتدا عنوان «حریم» برای آن انتخاب شد.

به گفته او، از آنجایی که این فیلم یک کار تخصصی در حوزه پدافند هوایی است،‌ اباذر جوکار تهیه‌کننده کار که از امرای ارتش و متخصص حوزه پدافندی است، ‌اسم پاپا را مطرح کرد که در اصطلاح پدافند هوایی به معنای منطقه پرواز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت این اثر، با دو داستان درگیر بودیم؛ چون با واقعیت سر و کار داریم و داکتیودرام است،‌ صبر کردیم ۱۰ سال طبقه‌بندی رفع شود.

محمدپور گفت: چون این اتفاق در سال ۱۳۹۳ و در حقیقت رخ داده بود، بازه زمانی ۱۰ ساله آن تمام شد و برای پروانه ساخت اقدام کردیم.

کارگردان های پاور خاطرنشان کرد: تا یک هفته یا ۱۰ روزه آینده خروجی پروانه ساخت این اثر هم اطلاع‌رسانی می‌شود.

پیشتر، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «های‌پاور» از برنامه‌ریزی برای حضور دوباره در جشنواره فیلم فجر خبر داده و گفته بود: با یک اثر فاخر به کارگردانی هادی محمدپور در چهل و سومین دوره فیلم فجر شرکت می‌کنیم.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha