۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85480175
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی حمایت از غزه در یمن و اردن

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
کد خبر: 85480175
راهپیمایی حمایت از غزه در یمن و اردن

تهران-ایرنا- مردم یمن و اردن امروز در حمایت از مردم فلسطین در غزه راهپیمایی‌های گسترده برگزار کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از المیادین، راهپیمایی میلیونی برای سی ویکمین هفته متوالی در میدان «السبعین» صنعا و ۱۴ استان دیگر یمن با شعار «جهاد مقدس در کنار غزه، هیچ خط قرمزی نداریم» در حمایت از مردم غزه برگزار شد.

در بیانیه ای که در این راهپیمایی قرائت شده، آمده است:"از مقاومت افسانه‌ای ملت مجاهد فلسطین در این مرحله حساس تمجید می‌کنیم."

راهپیمایی کنندگان یمنی تاکید کردند: به برادران خود در فلسطین به ویژه غزه و رفح می‌گوییم شما تنها نیستید؛ خداوند با شماست، آزادگان امت اسلامی با شما هستند و ما هم در کنار شما هستیم.

در این بیانیه آمده است: به دشمن آمریکایی و انگلیسی می‌گوییم نمی‌توانید رژیم صهیونیستی را از ضربات ما حفظ کنید. نه با تشویق ‌و نه با ترساندن نمی‌توانید موضع ثابت ما را تغییر دهید.

در این بیانیه همچنین آمده است: به حاکمان کشورهای عربی که در منامه و در نزدیکی سفارت دشمن نشست برگزار کردند می‌گوییم که بسیار اسف‌بار است رژیم صهیونیستی تا به امروز بیش از سه هزار کشتار مرتکب شد درحالی که با یک کشتار باید وجدان شما بیدار می‌شد.

بر اساس این گزارش به طور همزمان امروز راهپیمایی گسترده در برخی شهرهای اردن در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha