۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85479892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی در اردبیل برگزار شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85479892
طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی در اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: دومین مرحله طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی در اردبیل برگزار شد.

هادی صباغی روز جمعه در حاشیه برگزاری این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح استعدادیابی میدانی شمشیربازی استان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در محل پیاده راه عالی قاپو اردبیل برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این طرح بانوان استعدادیاب هیات شمشیربازی استان اردبیل اقدام به شناسایی استعدادهای بالقوه می کنند.

وی بیان کرد: در این طرح، بازدید کنندگان ضمن آشنایی مقدماتی با شمشیربازی، بروشور حاوی اطلاعات، قوانین، نحوه بازی و فرم ثبت نام را دریافت کرده و همچنین راهنمایی های لازم برای مراجعه به هیات و نحوه فعالیت در رشته ورزشی شمشیربازی را دریافت می کنند.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل از تداوم اجرای این طرح خبر داد و گفت: این طرح هر ماه ۲ بار تا اول مهرماه در محل پیاده راه عالی قاپو اردبیل اجرا خواهد شد.

صباغی با بیان اینکه هیات شمشیربازی استان اردبیل یکی از هیات‌های موفق و برتر در سطح کشور است. اضافه کرد: برای استمرار این روند و حفظ جایگاه و رتبه استان اردبیل در کشور تربیت نسل جدید از اولویت‌های هیات شمشیربازی است.

وی ادامه داد: هیات شمشیربازی استان برای رسیدن به اهداف مورد نظر سه موضوع استعدادیابی، آموزش و استفاده از ظرفیت و قابلیت های شهرستان‌های استان را محور برنامه‌های خود قرار داده است.

وی افزود: بر همین اساس اقدامات خوبی در شناسایی و استعدادیابی در استان انجام شده تا با تربیت و پرورش نسل جدید از جایگاه استان در این رشته ورزشی دفاع کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آمار تعداد ورزشکاران استان اردبیل در رشته شمشیربازی ۸۰ نفر است که یک‌ سوم آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha