همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد
عکس آرشیوی است

شهرکرد- ایرنا- همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت دهه کرامت و هفتمین نکوداشت روز شهرکرد جمعه با حضور مردم و جمعی از مسوولان در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: ایجاد نشاط ، شادابی، کاهش هزینه‌های درمان و سلامتی از مهمترین رویکردها و هدف‌های وزارت ورزش و جوانان است.

محمود سلیمی در این زمینه اظهار کرد: براساس سیاست‌های تعریف شده اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال برنامه‌های کلان در حوزه ورزش‌های همگانی و واگذاری این اتفاق‌های خوب به مردم است.

وی با اشاره به اجرای طرح ورزش و مردم افزود: در این طرح ملی نگاه تصدی‌گری دولت بسیار کم و مردم در میدان‌های ورزشی، مسیرها و جاده‌های سلامتی و هرجایی که بشود فعالیت ورزشی کرد در صحنه حضور خواهند یافت.

به گفته سلیمی، سیاست وزارت ورزش و جوانان در طرح ملی ورزش و مردم گروه‌های سنی خاص نیست بلکه هدف از صفر تا ۱۰۰ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش کردن از جمله سیاست‌هایی است که در همه موازین و قوانین وجود دارد

علی حیدری افزود: یکی از راهبردهای دولت توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که در سفر استانی رییس‌جمهور اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافت.

با گرامیداشت دهه کرامت و روز شهرکرد اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های ورزشی به مناسبت‌های مختلف نه تنها می‌تواند روحیه نشاط را در جامعه حفظ و از بروز بیماری‌ها پیشگیری کند بلکه نوعی فرهنگ‌سازی در راستای معرفی بیش از پیش ذخایر فرهنگی به مردم است.

وی تاکید کرد: در این طبیعت زیبا قدر آب و هوا و محیط زیست خود را بدانیم و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

به گزارش ایرنا، اجرای حرکت‌های نمایشی با حضور ورزشکاران رشته‌های رزمی، ژیمناستیک، باستانی و پهلوانی، دوچرخه سواران، اسکیت سواران و دومیدانی کاران و برپایی ایستگاه‌های سلامت ازجمله برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرکرد است.

به گزارش ایرنا،در پایان این همایش به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha