صعود پرگل گل‌گهر به نیمه نهایی؛ جام حذفی به کام سیرجانی‌ها

تهران- ایرنا- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با پیروزی پنج بر صفر مقابل هوادار تهران به دور نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ١٩ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی به مصاف هوادار تهران رفت.

سیرجانی‌ها با حذف فجر سپاسی شیراز و نیک پارس چالوس به این مرحله رسید و هوادار نیز با عبور استقلال خوزستان و مس سونگون جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

لحظات حساس بازی؛

احمد زنده روح خیلی زود و در دقیقه ٨ بازی با باز کردن دروازه آرشا شکوری موفق شد گل نخست بازی را به سود میزبان به ثمر برساند. در نهایت همین یک گل باعث برتری سیرجانی‌ها در نیمه نخست نیز شد.

سعید سحرخیزان در نیمه دوم و در دقیقه ۶٩ گل دوم سیرجانی ها را وارد دروازه شاگردان مسعود شجاعی کرد.

۵ دقیقه بعد مسعود زائرکاظمینی برای سومین بار دروازه هوادار را باز کرد تا آب پاکی روی پیکر این تیم بریزد. البته این پایان کار نبود و گل گهر توانست در دقیقه 95 توسط مسعود زائر کاظمینی و 97 توسط مهدی ممی زاده دروازه هوادار را باز کند تا در نهایت با حساب پنج بر صفر برنده این مسابقه شود.

تیم داوری؛

داور: وحید کاظمی/ کمک‌های: مهدی شفیعی و رضا حیدری/ داور چهارم: مهرداد خسروی

ترکیب اولیه دو تیم ؛

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، امیر جعفری، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمد زنده روح و قائم اسلامی خواه

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

هوادار تهران :

آرشا شکوری، امین پورعلی، مرتضی منصوری، مجتبی لطفی، محمد عباسی، محمد میری، ادریس رحمانی، بابک مرادی، محسن سفید چقایی، یونس شاکری و امیرحسین بهادر

سرمربی: مسعود شجاعی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha