۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85479033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موسسه همسریابی در اردستان راه اندازی می شود

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبر: 85479033
موسسه همسریابی در اردستان راه اندازی می شود

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان به زودی موسسه همسریابی در اردستان راه اندازی می شود.

سید محمد هادی احمدی طبا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقدمات اجرایی و مکان این موسسه فراهم شده، مجوز راه اندازی آن در حال صدور است و تلاش می کنیم در هفته ازدواج (۱۹ لغایت ۲۴ خرداد) این مرکز افتتاح شود.
وی تصریح کرد: در سال گذشته سه نشست کمیته ازدواج شهرستان برگزار و ۲۳ مصوبه به تصویب رید که ۱۹ مصوبه آن اجرایی شده، تصمیم داریم در هفته ازدواج به نیت چهارده معصوم (ع)به ۱۴ زوجی که از سال گذشته تاکنون ازدواج کرده اند ، مهریه آنها کمتر از ۱۴ سکه و یاپنج میلیارد ریال است هدایای ارزشمندی اهدا کنیم.
فرماندار اردستان با اشاره به اینکه برای ترغیب جوانان و ترویج ازدواج آسان دوره های آموزشی برای معلمان دروس سبک زندگی و آموزش خانواده برگزار شده، افزود: همچنین به زوج هایی که قصد ازدواج آسان دارند مکان برگزاری جشن همراه با کمک غیرنقدی در اختیار آنها گذاشته خواهد شد.
احمدی طبا بابیان اینکه خوشبختی در ازدواج تجملاتی و گران نیست گفت: خوشبختی عبارت است از آرامش، احساس سعادت و احساس امنیت است چراکه جشن، اسراف و زیاده‌روی، کسی را خوشبخت نمی‌کند.
فرماندار اردستان گفت: برای هفته ازدواج برنامه های مختلفی در سطح شهرستان پیش بینی شده، با دعوت از هنرمندان، سخنرانان و کسانی که در زمینه ترویج ازدواج فعالیت می کنند اقدام به برپایی آیین های شاد و مفرح خواهیم کرد و از زوج های جوان تجلیل خواهد شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha