۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85478948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شهرک های صنعتی قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۲۶ هزار نفر ساعت دوره آموزش مدیریتی و مهارتی (آموزش فنی و حرفه ای)، کارآفرینی (فن بازار کسب و کار) و آموزش های مجازی طی سال گذشته در استان توسط این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا صفاری روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، تاکید کرد: سه هزار و ۳۰ نفر از مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین اعضای خوش های کسب و کار استان در این دوره های آموزش حضور داشتند.

وی با اشاره به نقش آموزش در افزایش بهره وری، خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان در واحدهای صنعتی بدون شک موجب ارتقا و افزایش میزان بهره وری، نقش موثر بر کیفیت و کمیت محصولات تولیدی و همچنین کاهش حوادث و سوانح شغلی می شود.

صفاری ادامه داد: اجرای مفاد تفاهم نامه بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر برای ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش ها و نیز نقش آن در افزایش میزان بهره وری صورت گرفته است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری دوره های آموزشی، تاکید کرد: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های کنترل فرایند آماری، قوانین و مقررات کار، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت رفتار سازمانی و آموزش، قوانین مالیاتی، اصول تشریفات، اصول انبارداری و سایر موارد برای واحدهای صنعتی استان به انجام رسیده است.

سیروس صارمی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در این دیدار با اشاره به اهمیت مهارت آموزی برای ورود به بازار کار در واحدهای صنعتی، اظهار کرد: در آموزش های مهارتی محیط کار با مهارت آموزی مشاغل نوظهور به کارکنان شاغل در واحدهای تولیدی و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرک های صنعتی این امکان را فراهم می کند تا بتوان ضمن افزایش بهره وری، به ایجاد اشتغال هم کمک کرد.

لازم به یادآور است که تاکنون بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ دوره آموزشی برای ۴۰ هزار نفر با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان برای واحدهای تولیدی برگزار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha