۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85478506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات ووشو فارس : هیات برتر کشور سالن برای تمرین ندارد 

شیراز-ایرنا-  رئیس هیات ووشو استان فارس گفت:‌ هیات فارس جزو پنج هیات برترکشور است اما سالن اختصاصی این رشته را بیش از دوسال است که به بخش خصوصی و اگذارکرده اند برای همین هم  برای تمرین با مشکل مواجه هستیم.

سید یاسرموسوی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد : هشت هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته ووشو در فارس فعال است و جزو پنج استان برتر کشور هستیم اما برای اینکه بتوانیم تعداد بیشتری علاقه مند به این رشته را به سالن ها بکشیم باید زیر ساخت ها را فراهم کنیم .
وی اضافه کرد:‌ سامان احمدی و مصطفی حسن زاده درمسابقات جهانی و برون مرزی برای فارس و کشورمان مدال کسب کردند و چندین ملی پوش هم داریم که نیاز به حمایت مسوولان استان دارد و در بخش بانوان هم تیم فارس فعال و در حال اعزام به مسابقات کشوری هستند.
وعده مدیرکل ورزش و جوانان
رییس هیات ووشو فارس گفت:‌ واگذاری سالن های اختصاصی رشته ها به بخش خصوصی کاری غیر کارشناسی بوده است برای همین عبدالرحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس که فردی ورزشی استٰ، قول داد پس ازپایان قرار داد بخش خصوصی، سالن ووشو را در اختیار هیات قرار دهد و دوباره خانه دار شویم.

رییس هیات ووشو فارس : هیات برتر کشور سالن برای تمرین ندارد 
تیم ووشو فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی

هشت مدال رنگارنگ دستاورد ووشو کاران فارس در مسابقات کشوری

وی اضافه کرد: ووشوکاران استان فارس در مسابقات قهرمانی کشورو انتخابی تیم ملی که در تهران برگزار شد، هشت مدال رنگارنگ را برای این استان به ارمغان آوردند.
موسوی تاکید کرد: مهدی اخلاق عالی، علی قاسمی، امید دهقان در بخش تالو و محمد فرهادی دربخش ساندا ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس در این مسابقات بودند که نتایج خوبی کسب کردند.

موسوی گفت:‌ فارس با ۱۱ ورزشکار راهی مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران شد که حاصل آن ۲ نشان طلا ،‌پنج نقره و یک برنز بود که همه مدال آوران ما به تیم ملی دعوت شدند.
او بیان کرد:‌ در بخش تالو، مهدی اخلاق عالی ۲ مدال طلا کسب کرد،‌ علی قاسمی ۲ نقره گرفت، امید دهقان ۲ نقره ویک برنز به خود اختصاص داد و در بخش ساندا هم محمد فرهادی نقره گرفتٰ‌ و مربیان تیم فارس هم سید سامان احمدی، مسلم ستاری و وحید بهمنی بودند.
به گزارش ایرنا تیم ملی ووشو مردان ایران خود را برای رقابت‌های ووشو ۲۰۲۴ قهرمانی آسیا که اواخرشهریورماه سال جاری در ماکائو بر گزار می شود، آماده می کند.

ووشوفارس از دیرباز سابقه خوبی در کشور داشته و حتی در مسابقات برون مرزی و جهانی هم مدال گرفته اند و تاکنون هم چندین ملی پوش داشته اند و اینکه این رشته مدال آور سالن برای تمرین ندارد جای پرسش دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha