۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85478469
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه ترکیه و رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی آخرین تحولات نوار غزه پرداختند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، آخرین تحولات نوار غزه را بررسی کرد.

فیدان و هنیه همچنین تحولات مربوط به جنگ علیه غزه و تلاش‌های صورت گرفته برای توقف جنگ را مورد بررسی قرار دادند.

روز یکشنبه نیز «ابراهیم کالین» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه با هنیه در دوحه قطر دیدار و درباره آخرین تحولات جنگ غزه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha