۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85478122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

النصر عربستان در اندیشه جذب کاپیتان منچستریونایتد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85478122
النصر عربستان در اندیشه جذب کاپیتان منچستریونایتد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال النصر عربستان در ادامه پروژه جذب بازیکنان مطرح فوتبال جهان، در اندیشه استخدام کاپیتان منچستریونایتد است.

به گزارش ایرنا، سران باشگاه النصر معتقدند برونو فرناندز، گزینه ایده‌آلی برای تقویت خط میانی این تیم است. بر این اساس، باشگاه عربستانی آماده است تا پیشنهادی جذاب به یونایتد بدهد تا فرناندز را به ریاض بکشاند.

فرناندز تا سال ۲۰۲۶ با یونایتد قرارداد دارد و کاپیتان شیاطین سرخ قبل از آنکه بخواهد آینده خود را در اختیار این باشگاه قرار دهد، به دنبال این است تا اطمینان حاصل کند که آیا اهداف او با یونایتد همخوانی دارد یا خیر. همچنین منچستریونایتد برای فصل نقل و انتقالات خود را آماده می‌کند و قصد دارد فهرست بازیکنانش را اصلاح کند.

رافائل واران پس از پایان قراردادش، جدایی خود را اعلام کرد. کریستین اریکسن که یک‌سال از قراردادش مانده، در فهرست فروش قرار گرفته است. آنتونی مارسیال قرار است با پایان قراردادش در ماه ژوئن این تیم را ترک کند.

انتقال فرناندز به النصر، روند جذب بازیکنان مطرح اروپایی توسط باشگاه‌های عربستانی و تیم‌های نوظهور در فوتبال را افزایش می‌دهد. انتقال رونالدو به النصر بی‌سابقه بوده و اضافه شدن فرناندز، می‌تواند این باشگاه را به هدفش که تبدیل شدن به بهترین تیم قاره کهن است، نزدیک کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha