۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85477829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هیات حماس با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85477829
هیات حماس با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد

تهران - ایرنا - هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «خلیل الحیه» نائب رئیس این جنبش در نوار غزه، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، در این دیدار اتفاقات و تحولات رخ داده در نوار غزه بطور خاص و فلسطین اشغالی و جبهه های مختلف پشتیبانی بطور عام بصورت گسترده و عمقی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین روند مذاکرات اخیر (درخصوص دستیابی به آتش بس در نوار غزه) و نتیجه مواضع سیاسی بین المللی و جنبش های دانشجویی در بسیاری از نقاط جهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار بر وحدت مواضع و تداوم همه تلاش های میدانی و جهادی و نیز تلاش های سیاسی و مردمی برای دستیابی به اهداف شرافتمندانهِ عملیات طوفان الاقصی و تحقق پیروزی آتی و موعود با هر اندازه جانفشانی تاکید شد.

همچنین از میزان همکاری و همبستگی موجود بین جبهه‌ها و جنبش های مختلف محور مقاومت و جانفشانی های آنان در این راه قدردانی شد.

«اسامه حمدان» و «محمد نصر» دیگر اعضای هیات حماس در این دیدار بودند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha