عدالت‌گستری از برکات تعامل رسانه و دستگاه‌های اجرایی است + فیلم

سمنان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان گفت: تقویت ارتباط و تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها در احقاق حق، عدالت‌گستری و پیگیری مطالبات موثر و کمک‌کننده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، افزود: اصحاب رسانه از مولفه‌های توسعه و تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه ها کمک کننده در تحقق این هدف هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تامین زیرساخت‌ها و تقویت ارتباطات گمنام فعالیت انجام می‌دهد، ادامه داد: روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی دستاوردها و انعکاس مسایل و دغدغه‌مندی‌ها به عنوان رابط بین مردم و مسوولان نقشی مهم در تحقق اهداف دستگاه‌های اجرایی دارند.

وی بیان کرد: مجموعه وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲ وجه دارد که شامل هدف توسعه و زیرساخت توسعه می‌شود و با تمام توان برای تحقق این ۲ راهبرد در تلاش است.

به گفته حسن‌پور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه گسترش خدمات زیرساختی و ارتباطی را برای توسعه جامعه بر عهده دارد و خدمات ارتباطی در شهرها و روستاها باید به‌ گونه‌ای ایجاد شود تا اهداف توسعه تحقق یابد.

وی تاکید کرد: مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می‌کند تا برای شهروندان امکان مکالمه باکیفیت و اینترنت مطلوب را فراهم کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان گفت: اصحاب ارتباطات در بخش دولتی و خصوصی برای برقراری ارتباط باکیفیت و اینترنت مناسب در تلاش هستند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی نزدیک به ۹ دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بود و فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز به اواسط دهه ۵۰ بازمی‌گردد.

سمنان که به دارالمرحمه شهره است با هشت شهرستان و مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور از این نظر هفتمین استان محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha