۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85477582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و صنایع دستی بانوان تایباد و هرات افتتاح شد

تایباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی ها و صنایع دستی بانوان تایباد ایران و شهر هرات افغانستان در این خطه مرزی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، "جابر آفریدون" روز چهارشنبه در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولیدات انواع صنایع دستی فرت بافی، قالی، قالیچه، گلیم، تابلو فرش و تولیدات محلی دامداران و هنرهای دستی خامک دوزی شهر هرات افغانستان در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی توانمندی ها و صنایع دستی بانوان تایباد و هرات در ۱۶ غرفه با حضور افزون بر ۱۰۰ نفر از بانوان فعالان این حوزه آغاز به کار کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: این نمایشگاه با همکاری مرکز فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر هرات افغانستان، شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد برپا شده است.

آفریدون افزود: محصولات این نمایشگاه از امروز تا ۳۰ اردیبهشت ماه در محله "ولایت برق مزار" شهر تایباد در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه به همت انجمن عکاسان تایباد، نمایشگاه عکس "القدس لنا"، با موضوع جنایتهای رژیم صهیونسیتی در غزه دایر شده است.

شهر هرات افغانستان در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شهر تایباد و شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha