۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸
کد خبر: 85477234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود زمین چمن مانع توسعه ورزش فوتبال یزد است

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: کمبود زمین چمن برای فعالیت مدارس فوتبال به خصوص در تابستان مانع اصلی جذب عموم علاقه مندان و توسعه رشته در این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری است .

به گزارش ایرنا، "سید حسن حسینی" روز سه‌شنبه در جمع دست اندرکاران مدارس فوتبال شهرستان افزود: هم‌اکنون در این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری تنها یک چمن در اختیار هیات است که به هیچ وجه جوابگوی متقاضیان نیست.

وی با قدردانی از سعه صدر و همکاری مسئولان مدارس فوتبال ادامه داد: اولین نیاز مبرم راه اندازی مدارس فوتبال در طول سال و به خصوص در تابستان، وجود زمین چمن است که در شرایط فعلی در شهرستان با کمبود شدید آن مواجه هستیم.

این مسئول در ادامه بر ضرورت وجود و نقش مدارس فوتبال در شهرستان اشاره و ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته بر تداوم تلاش و برنامه ریزی تاکید و گفت: توسعه فوتبال شهرستان در گرو توجه به مدارس فوتبال و شناسایی و آموزش علاقه مندان است .

حسینی یکی از بهترین راه‌ها برای توسعه علمی و عملی فوتبال شهرستان را به خصوص در رده سنی بزرگسالان، توجه جدی و عالمانه به مدارس فوتبال پایه ذکر کرد و ادامه داد: رعایت دقیق مقررات توسط مدارس فوتبال در مراحل مختلف یکی از وظایف مسئولان مدارس فوتبال است .

کمبود زمین چمن مانع توسعه ورزش فوتبال یزد است

وی تاکید کرد: حضور مربیان مدارس فوتبال در دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی، داشتن پیوست فرهنگی و رسانه‌ای، حضور فعال در فستیوال و همدلی یک ضرورت و همه باید به جد برای تحقق آن اقدام کنند که نقش مهمی در تحقق اهداف دارد .

همچنین "حسن دهقانی " دبیر هیات فوتبال یزد یکی از نیازهای مهم برای توسعه فعالیت مدارس فوتبال را ایجاد زیرساخت‌ لازم و سخت افزار به خصوص زمین چمن کافی در شهرستان ذکر کرد که در حال حاضر کمبود آن یک مشکل اساسی و به شدت احساس می‌شود.

در این نشست دست اندرکاران مدارس فوتبال به طرح دیدگاه‌ها و مطالبات خود در راستای ارتقای فعالیت‌ها در سال‌جاری اشاره کردند.

هم‌اکنون در شهرستان یزد بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha