۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۶
کد خبر: 85477201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تور دوچرخه‌سواری خزر پس از ۱۲ سال وقفه در مازندران آغاز شد

ساری - ایرنا - بیست و یکمین «تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر» پس از ۱۲ سال وقفه با حضور دوچرخه‌سواران سه کشور خارجی به همراه ۶ تیم از استان‌های مختلف کشور در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری در بابلسر گفت: ۴۵ دوچرخه سوار به همراه ۲۰ مربی از سه کشور ازبکستان، ارمنستان و عراق به همراه تیم‌های مختلف از سراسر کشور در این تور دوچرخه سواری حضور دارند.

وی اظهار کرد: برای این تور دوچرخه سواری پنج هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده که به افراد نخست تا دهم این دوره از مسابقات تعلق خواهد گرفت.

رجبی با بیان این مطلب که بدون تردید در سال‌های آینده حضور تیم‌های خارجی در این تور افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: وقفه ۱۲ ساله در برگزاری این مسابقات سبب شد تیم های خارجی کمتری در این دوره حضور یابند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه دوچرخه سواران خارجی و داخلی که در این تور شرکت کردند از ملی پوشان کشور خود هستند.مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه دوچرخه سواران خارجی و داخلی که در این تور شرکت کردند از ملی پوشان کشور خود هستند.

وی با بیان این مطلب که در این دوره از مسابقات تیم‌ها در سه مرحله مسیر ۲۱۵ کیلومتری را طی خواهند کرد، افزود: آیین پایانی و اهدای جوایز افراد برتر این تور جمعه هفته جاری در بابلسر انجام خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: برگزاری تور دوچرخه سواری از حساسیت های بالایی برخوردار بوده و زیرساخت های متعددی برای انجام موفق یک تور دوچرخه سواری نیاز است و در این دوره همه این موارد لحاظ شد.

بیست و یکمین دوره توربین المللی خزر به مدت سه روز با حضور ۹ تیم خارجی و داخلی در مازندران برگزار می‌شود.

تور دوچرخه سواری خزر بعد از ۱۲ سال در مازندران آغاز شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha