۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85477074
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مربیان پرورشی شهرستان اسلامشهر تجلیل شدند+فیلم

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85477074
مربیان پرورشی شهرستان اسلامشهر تجلیل شدند+فیلم

اسلامشهر - ایرنا - بمناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) مربیان پرورشی شهرستان اسلامشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز سه شنبه آیین تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و تربیتی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) اسلامشهر در اردوگاه شهید غلامی برگزار شد.

سرهنگ روح الله عرب مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان با اشاره به جایگاه حساس مربیان پرورشی گفت: جایگاه مربیان پرورشی در مدارس و بین دانش آموزان به گونه ای است که می توانند در تربیت آنها برای آینده اثر گذار باشند.

وی افزود: از اهداف برگزاری این مراسم این است که بین مجموعه بسیج و آموزش و پرورش یک هم افزایی در زمینه پرورشی و فرهنگی ایجاد شود که بتوانیم اقدامات موثری را بصورت جامع در راستای دانش طراز انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی رقم بزنیم.

اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه مربیان پرورشی ما در طول سال فعالیتهای بسیار چشم گیری داشتند و حاصل تلاشهای شبانه روزی آنها توفیقاتی بود که در حوزه های دانش آموزی و در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و عترت و نماز داشتیم و حاصل این تلاشها کسب موفقیتهای در سطح استان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha