۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85476975
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشن دهه کرامت و مراسم هفته کارگر در سازمان بهشت‌زهرا (س)

شهرری - ایرنا - جشن دهه کرامت و مراسم هفته کارگر با حضور خانواده های شهدا و شهروندان در بهشت زهرا(س)برگزار شد.

به گزارش ایرنا، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مراسم جشن ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت‌معصومه (س) و روز دختر و ولادت هشتمین اختر تابناک امامت امام رضا(ع) و همچنین مراسم گرامیداشت هفته کارگر با حضور جواد تاجیک، مدیر عامل، معاونین، مدیران و کارکنان این سازمان در حسینیه عطر یاس برگزار شد.

️در این مراسم حجت‌الاسلام اصغری، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه(س) و شان و منزلت دختران در اسلام اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارای شأن و مقام شفاعت هستند، و شأنی از شئون نبی اکرم به ایشان داده شده است، لذا امام صادق علیه السلام درباره مقام شفاعت ایشان می فرمایند تمام شیعیان من با شفاعت او وارد بهشت خواهند شد و این عبارت بدان معناست که حتی سیر بهشتیان هم در درجات و شفاعت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاست، لذا عبارت فان لک عند الله شأنا من الشأن بصورت نکره آمده است که دال بر این عظمت غیر قابل وصف باشد.

برگزاری جشن دهه کرامت و مراسم هفته کارگر در سازمان بهشت‌زهرا (س)

وی افزود: جایگاه و مقام حضرت معصومه(س) بالاست و یک تفاوتی که زیارت حضرت معصومه(س) با سایر امامزادگان دارد این است که علما و حتی مراجع کرامات ایشان را نقل کرده‌اند در صورتی که شاید برای برخی از امامزادگان، مردم عادی کراماتی نقل کرده باشند، اما درباره حضرت معصومه(س) علما و بزرگانی همچون آیات عظام بروجردی، مرعشی نجفی، گلپایگانی، فاضل لنکرانی کراماتی نقل کرده‌اند که نشان از جایگاه و مقام ایشان دارد.

برگزاری جشن دهه کرامت و مراسم هفته کارگر در سازمان بهشت‌زهرا (س)

حجه الاسلام اصغری با اشاره به نقش و جایگاه کارگران در پیشرفت و اعتلای کشور گفت: نیروی کار یکی از ارکان اصلی تولید است، به همین دلیل در دین مبین اسلام سفارش‌های زیادی درباره رعایت حقوق کارگران به کارفرمایان شده است. یکی از این حقوقی که کارفرمایان به رعایت آن‏ها سفارش شده‌‏اند، پرداخت دستمزد عادلانه است.

برگزاری جشن دهه کرامت و مراسم هفته کارگر در سازمان بهشت‌زهرا (س)

️ در این مراسم ضمن مولودی‌خوانی و برگزاری آیین پرچم گردانی پرچم متبرک امام‌رضا (ع) با حضور خادمین حرم مطهر این امام همام، به مناسبت روز دختر از دختران شهدای مدافع حرم، شهیدان اکبر ملکشاهی، مصطفی مهدوی‌نژاد و میثم مدواری و همچنین به مناسبت هفته کارگر از کارگران نمونه سازمان بهشت‌زهرا (س) تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha