برد خوش‌یمن آلومینیوم مقابل پرسپولیس؛ یک زندانی آزاد شد

تهران- ایرنا- کاپیتان آلومینیوم اراک گفت: با توجه به پیروزی حساس ما مقابل پرسپولیس در جام حذفی باشگاه پاداش ویژه‌ای به ما داد که ما از قبل با اعضای تیم هماهنگ کردیم که در صورت شکست این تیم پاداش برد این بازی را برای آزادی یک زندان خرج کنیم.

به گزارش ایرنا، برخی از بازیکنان تیم آلومینیوم اراک با حضور در ستاد دیه استان مرکزی هدیه مبلغی را صرف آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد کردند تا وی به آغوش خانواده خود بازگردد. این زندانی ۳۱ ساله یکی از ساکنین روستاهای شازند بود ک به‌علت تصادف محکوم به پرداخت دیه شده و به‌دلیل نداشتن توانایی پرداخت بدهی روانه زندان شده بود.

امیر نوری کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در این اقدام پیش قدم بوده است، امروز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره این اتفاق گفت: ما قبل از هر بازی از اعضای تیم صدقه جمع می‌کنیم و آن را به نیازمندان می‌دهیم. در بازی برگشت با پرسپولیس باشگاه به ما پاداشی داد که آن را به یک نیازمند اهدا کردیم. با توجه به پیروزی حساس ما مقابل پرسپولیس در جام حذفی باشگاه پاداش ویژه‌ای به ما داد که ما از قبل با اعضای تیم هماهنگ کردیم که در صورت شکست پرسپولیس پاداش برد این بازی را برای آزادی یک زندان خرج کنیم. وقتی پاداش را گرفتیم مبلغی را جمع کردیم و بعد از هماهنگی‌های صورت گرفته با یکی از دوستانم در ستاد دیه بین چند موردی که وجود داشت تصمیم گرفتیم این زندانی را آزاد کنیم.

برد خوش‌یمن آلومینیوم مقابل پرسپولیس؛ یک زندانی آزاد شد

وی افزود: در این مدت از قبیل این اتفاقات در تیم ما زیاد رخ داده است. هم زندانی آزاد کرده‌ایم هم مخارج درمان بیماران سرطانی را متقبل‌ شده‌ایم. پیش از این بیشتر برای تهیه جهزیه پول جمع می‌کردیم و حالا تصمیم گرفتیم این موضوع را گسترش بدهیم و تا حد امکان بتوانیم به عزیزانی که مشکلات مالی دارند، کمک کنیم.

کاپیتان آلومینیوم در خصوص دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه در نیمه نخست خوب بازی نکردیم. بعد از گلی که دریافت کردیم در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد و گل زدیم. اینکه بازی باخته را برمی‌گردانیم نکته خوب و مثبتی است اما موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم که می‌توانست ما را در این بازی برنده از میدان خارج کند. ما در این بازی و بازی با فولاد ۴ امتیاز مهم را از دست دادیم که حساب ویژه‌ای روی آن کرده بودیم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو شرایط را بهتر کنیم تا در پایان لیگ در جدول رتبه بهتری را کسب کنیم.

برد خوش‌یمن آلومینیوم مقابل پرسپولیس؛ یک زندانی آزاد شد

نوری در مورد دیدار آلومینیوم در جام حذفی مقابل چادرملو اردکان بیان کرد: این تیم روند خوبی داشته و من چند بازی این تیم را دیده‌ام. آنها هم‌اکنون در بین ۸ تیم برتر جام حذفی هستند در شرایطی که تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس حذف شدند و در این فصل از رقابت‌های لیگ یک از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند. بازی در مقابل تیم‌های لیگ یکی سخت است چون انگیزه مضاعف و متفاوتی دارند. متاسفانه من در این بازی محروم هستند اما اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است و امیدوارم با شکست این تیم به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی صعود کنیم.

کاپیتان آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه آیا این تیم قهرمان جام حذفی خواهد شد یا نه، اظهار داشت: از همان شروع رقابت‌ها مجتبی حسینی گفت باید قهرمان جام حذفی شویم و این ذهنیت را در ما ایجاد کرد. در لیگ نیز به دنبال آن بودیم که در بین ۵ تیم برتر قرار بگیریم که متاسفانه شرایط برای ما خوب پیش نرفت. ما در بازی اول خود در جام حذفی نساجی را در قائمشهر با حضور تماشاگرانش حذف کردیم و بعد پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادیم. قطعا تیمی که نساجی و پرسپولیس دو قهرمان اخیر جام حذفی را کنار می‌زند باید در این رقابت‌ها نیز به قهرمانی برسد. ما در این مسابقات بازی به بازی پیش می‌رویم و ان‌شاالله بعد از پیروزی مقابل چادرملو منتظر یکی از دو تیم تراکتور و مس رفسنجان می‌مانیم تا بتوانیم با شکست آنها به فینال صعود کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha