کشف لوازم ممنوع از یک خودرو در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۲عدد بی‌سیم دستی، یک عدد تفنگ بادی، ۲عدد اسپری اشک آور و یک عدد تپانچه بادی در اندیشه شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"پیمان فتاحی" سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ اندیشه فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی رانا مشکوک شده و موفق به توقیف آن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی کالای ممنوع از قبیل تعداد ۲ عدد بیسیم دستی، یک عدد تفنگ بادی، ۲ عدد اسپری اشک آور و یک عدد تپانچه بادی کشف کردند و متهمان را جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

توقیف نیسان حامل لوازم آشپزخانه قاچاق در جاده شهریار

سرهنگ سیدهاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه نیسان آبی ر نگ مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با دستگیری راننده خودروی توقیفی در بازرسی از خودرو ۱۶ هزار و ۵۰ قلم لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۱۲۷ کیسه آرد قاچاق در "شهریار"

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۲۲ صباشهر، حین گشت زنی در صباشهر به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که راننده خودرو بعد از دیدن ماموران انتظامی فرار کرده و قصد وارد شدن به یک سوله متروکه در صباشهر داشت که در عملیات تعقیب و گریز کوتاه پلیسی خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۲۷ کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی خارج از شبکه توزیع و قاچاق کشف و ۲ نفر در این زمینه دستگیر شده و به اتهام قاچاق کالا و احتکار با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha