۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85476889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای راهپیمایی در جمعه‌های خشم

بیرجند - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای، عموم مردم را به راهپیمایی همبستگی با مردم مقاوم غزه در جمعه‌های خشم و انزجار دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این اطلاعیه که روز سه‌شنبه منتشر شد، آمده است: غزه امروز از یک سو صحنه نمایش شرایط رقت‌باری از کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه در پی سکوتِ سرد، وقاحت آمیز و مرگبار مجامع دروغین مدعی حقوقِ بشر و آماجی از خباثت و جنایت و شرارت وصف ناپذیر غده سرطانی صهیون در سایه حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار و از سویی صحنه‌های بی‌بدیلی از نمایش مقاومت و ایستادگی و انسانیت و اوج ایمان و عزت و توکل مردمان شجاع آن سرزمین است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنان که حملات دیوانه‌وار صهیونیست‌های خون‌آشام نه تنها باعث عقب‌نشینی و دست برداشتن آنان از آرمان‌های مقدس خود نشده، حمله به رفح و گذرگاه‌های مرزی آن همراه با فشارهای زائدالوصف بر غزه و گروه‌های جهادی، نتوانسته سد محکم محور مقاومت را بشکند و موجبات بیداری اسلامی هرچه بیشتر و برپایی خیزش‌های جهانی و فراگیر در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و برگزاری اعتراضات و تجمعات عمومی و نخبگانی در سراسر جهان شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی علیه صلح و آزادی و انسانیت و با تقدیر و تشکر از همراهی ملت‌های آزاده، آزادگان و عدالت طلبان جهان و ارج نهادن خیزش دانشجویان آمریکا، اروپا و سایر نقاط جهان در حمایت از زنان و کودکان فلسطین قهرمان، از مردم شریف استان خراسان جنوبی دعوت می‌کند با حضور پرشور در «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» که این هفته ۲۸ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مصلاهای نماز جمعه سطح استان برگزار می‌شود، ضمن اعلام حمایت و ابراز همدردی خود با فلسطینیان غیور، نابودی آمریکای جهانخوار و اسرائیل خبیث را فریاد زنند.

تظاهرات در مرکز استان از مسجد و مصلای المهدی (عج) به سمت میدان نماز بیرجند برگزار می‌شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست تحقیرآمیز خود، به طور وحشیانه اقدام به بمباران نوار غزه و سپس حمله زمینی کرد.

وزارت بهداشت نوار غزه در دویست و بیستمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به ۳۵ هزار و ۹۱ نفر رسید و آمار زخمی‌ها را ۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر اعلام کرد.

کابینه جنگ رژیم اسرائیل ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۶ می ۲۰۲۴ نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تایید کرد و ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha