۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85476875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی بوشهر

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85476875
رسیدگی به مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی ویژه به مشکلات هشت بنگاه اقتصادی استان از طریق دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور خبر داد.

مهدی صفوی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با شاره به نشست با دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار کرد: مسائل و مشکلات هشت بنگاه اقتصادی در حوزه صمت و میراث فرهنگی و گردشگری به صورت خاص مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه اجرای طرح‌ها و فعالیت در واحدهای صنعتی مسائل متعددی وجود دارد که در این نشست ها، مشکلات و تنگناها اعلام و نتیجه گیری می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: موضوعات مطرح شده به صورت دستورکارهای مشخص با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مرتبط بصورت ویژه در دستورکار قرار و تعیین تکلیف می شود.

صفوی اضافه کرد: مسائل مطرح شده شامل تسهیلات بانکی، احیا و راه اندازی واحدهای راکد، تأمین سوخت، تأمین زمین، تأمین زیر ساخت‌های انرژی نظیر آب، برق و گاز، بدهی به امور مالیاتی، امهال بدهی‌های معوق بانکی و تأمین مالی است.

وی ادامه داد: با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوطه، واحدهای صنعتی دارای مشکل می‌توانند به توسعه سرمایه گذاری اقتصادی در حوزه صمت کمک کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت تسریع در رفع مشکلات تولیدکنندگان استان عنوان کرد: تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حمایت ویژه از بنگاه‌های تولیدی در راستای رشد تولید و افزایش اشتغالزایی به صورت مستمر در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha