روابط عمومی‌ها نمایی از چهره باطنی دستگاه‌های اداری هستند

قزوین - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: روابط عمومی‌ها نمایی از چهره باطنی دستگاه‌های اداری و اجرایی هستند که با استفاده از ابزار رسانه اقدامات مسوولان را به گوش مردم می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مراد یوسفی روز سه شنبه در همایشی که همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن حضرت زهرا (س) سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز محوریت ولایت فقیه در اذهان مجموعه دست اندرکار رسانه‌ و ارتباطات نقش بسته است تا جایی که در دانشگاه‌های آمریکا فریاد "مرگ بر آمریکا" با زبان فارسی گفته می‌شود که این نشان از تصویرسازی روابط عمومی‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی ادامه داد: در یک بازه زمانی ۹۵ درصد اطلاعات برای افکار عمومی محرمانه بود و تنها پنج تا ۱۰ درصد اخبار در اختیار مردم قرار می‌گرفت اما امروز و در عصر ارتباطات ۹۵ درصد اخبار به صورت برخط و مستقیم در اختیار افکار عمومی قرار دارد.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: امروز با تلاش مجموعه روابط عمومی سپاه، تصویری از قدرت، عظمت و شوکت سپاه پاسداران در ذهن تمام مردم دنیا نقش بسته است.

این مسوول با بیان اینکه مهمترین کار در عصر ارتباطات، موضوع ارتباط گیری بین دستگاه ها و افکار عمومی است، یادآور شد: با تلاش و زحمات روابط عمومی ها این ارتباط بین مردم و مسوولان صورت می گیرد و عملکرد ضعیف دستگاه ها از طریق آنان به گوش مسوولان می رسد که این مساله حساسیت این شغل را می رساند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: شرایط مناسبی در انسجام بین روابط عمومی دستگاه ها و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد که امیدواریم با همکاری یکدیگر نسبت به برجسته کردن دست آوردهای نظام مقدس جمهوری تلاش های بی‌شماری صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha