۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85476802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کردستان آغاز شد

سنندج-ایرنا-مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان از امروز سه‌شنبه به میزبانی شهرستان مریوان آغاز شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در رشته های فوتسال، آمادگی جسمانی و دوومیدانی با شرکت ۸۵ نفر از دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر برگزیده دوره های تحصیلی متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و کار دانش ویژه دوره دوم برگزار می‌شود.

طالب محمدی افزود: این مسابقات برای دانش‌آموزان دارای آسیب شنوایی، نیاز ویژه ذهنی و سندروم داون در رشته‌های فوتسال، آمادگی جسمانی و دوومیدانی از ۲۵ تا ۲۷ جاری به میزبانی شهرستان مریوان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم‌های ورزشی مدارس توکل ونوآوران(سنندج)، ادیب وستاره(مریوان)، شفاء(قروه)، تربیت(بانه)، سپیده(بیجار)، شهید رجایی(سقز)، احیا(دهگلان) وبعثت(کامیاران) دراین رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت بدنی و اجرای برنامه‌های پیشگیری از کم‌تحرکی دانش‌آموزان با نیاز ویژه، ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده، ۱۵ نفر دختر و ۷۰ نفر پسر هستند که از ۱۰ مدرسه و هنرستان استثنایی از هشت شهرستان برای شرکت در این مسابقات برگزیده شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha