۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85476798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره گمرک در سبزوار فعال شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85476798
اداره گمرک در سبزوار فعال شد

سبزوار- ایرنا- اداره گمرک سبزوار، به منظور تسهیل در مراودات بازرگانی، به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم حوزه اقتصاد و تجارت در ناحیه صنعتی این شهرستان راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه آیین راه اندازی گمرک و معرفی مسوول نمایندگی آن در سبزوار با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، یکی از نمایندگان منتخب غرب خراسان رضوی در مجلس دوازدهم، شماری از مسوولان شهرستان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد.

در این آیین "علی اصغر خاکشور" به عنوان مسوول نمایندگی گمرک در شهرستان سبزوار معرفی و دفتر نمایندگی این اداره در شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار گشایش یافت.

فعالیت گمرک در سبزوار علاوه بر ایجاد شتاب اقتصادی در فعالیت واحدهای تولید و تجاری، شاخص های اقتصادی شهرستان سبزوار را در مراودات تجاری بین‌المللی ارتقا می‌دهد.

اداره گمرک در سبزوار فعال شد

فعالان حوزه اقتصادی می‌توانند با بهره‌گیری از خدمات گمرک، امور مربوط به صدور محصولات را از طریق این اداره به مقصد گذرگاه‌های مرزی کشور و نیز امور مرتبط با واردات مواد اولیه از دیگر کشورها را در شهرستان سبزوار انجام دهند.

در سال‌های اخیر علاوه بر بهره‌برداری از برخی طرح‌های شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان عملیاتی شده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha