کشف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای قاچاق در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال از یکی از انبارهای بنادر تجاری این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی موفق به کشف مقادیر زیادی فرآورده یارانه‌ای قاچاق از یک شرکت صادراتی با هویت معلوم شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی اولیه موضوع با تشکیل تیمی به محل موردنظر واقع در یکی از انبارهای بنادر تجاری استان اعزام شده و پس از نمونه‌برداری و ارسال به اداره‌کل استاندارد استان و احضار مدیرعامل و کارکنان دخیل در این موضوع، در نهایت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی یارانه‌ای قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق سرمایه‌های ملی کشور در راس ماموریت‌های این پلیس است، خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ارزش فرآورده‌های کشف شده ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha