جایگزینی تجهیزات پیشرفته با روش‌های سنتی برای پیشگیری از سرقت‌ها ضروری است

اصفهان – ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها، تجهیزات پیشرفته و جدید را جایگزین روش‌های سنتی کنند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تاثیر به کار بردن تجهیزات ایمنی پیشرفته توسط مردم در کاهش سرقت‌ها افزود: همزمان با پیشرفت فناوری‌های روز دنیا، متخصصان و مهندسان حرفه‌ای با استفاده از دانش، تجربه و هوش بالای خود ابزارها و تجهیزاتی را برای جلوگیری از سرقت اموال و دارایی های مردم طراحی و تولید کردند.

وی اظهار داشت: شاید برای برخی از مردم پرداخت هزینه برای تهیه این ابزارها و تجهیزات سخت باشد اما این افراد باید بدانند که اگر اموال و دارایی‌های با ارزش بالایی را در منزل، مغازه یا باغ خود نگهداری می کنند و اگر خودروی گرانقیمتی دارند بایستی برای حفظ آن‌ها نیز هزینه کنند.

رییس پلیس پیشگیری اصفهان افزود: این هزینه امری عبث و بیهوده نیست و فایده ای دوچندان برایشان خواهد داشت.

وی به موارد دیگری از جمله مجهز کردن خودروها به لوازم ایمنی شامل سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان و دیگر تجهیزات به منظور پیشگیری از سرقت خودرو اشاره کرد.

سرهنگ ثابت راسخ، استفاده از سیستم‌های دزدگیر، آژیر خطر، آیفون های تصویری هوشمند با قابلیت ضبط تصویر و درهای ضد سرقت و آکاردئونی برای آپارتمان‌ها را در پیشگیری از سرقت اموال و دارایی‌های شهروندان ضروری دانست.

وی، همچنین بر به کاربردن قفل‌های ضد برش برای دروازه های ورودی ساختمان یا مجتمع‌های مسکونی، چراغ‌های زمان‌دار ضد سرقت و نصب ردیاب بر روی اموال از جمله خودرو تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha