۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85476653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی خارجی در همدان

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85476653
جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی خارجی در همدان

همدان- ایرنا- رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان از محکومیت یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خارجی خبر داد.

بهادر جانجان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق سه دستگاه لباسشویی خارجی به ارزش ۶۵۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته جانجان، همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق ، معادل ارزش کالا به پرداخت ۶۵۷ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو وانت محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر قاچاقچی سوخت در فامنین

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت قاچاقچی سوخت در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز فامنین پرونده قاچاق ۲ هزار لیتر نفت گاز به ارزش ۴۹۶ میلیون ریال را بررسی کرد.

محمد موسی فلاح افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت ۹۹۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته وی، همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت ۴۹۶ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش ماموران پلیس آگاهی فامنین پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو تانکردار، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه، فرجام نگهداری و فروش ظروف آشپزخانه قاچاق

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از جریمه ۲ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر به پرونده قاچاق ۱۵ نوع کالا و لوازم آشپزخانه رسیدگی کرد.

سعید کریمی افزود: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.

وی اظهار کرد: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک انبار، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha